جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

10+ بهترین افزونه نوبت دهی و رزرو آنلاین وردپرس

راهنمای نوشتار

در اینجا مجموعه‌ای از افزونه‌های رایگان ویژگی‌ها و گزینه‌های سفارشی‌سازی را که برای راه‌اندازی یک سیستم رزرو نیاز دارید را معرفی کردیم. بیایید نگاهی به برخی از محبوب ترین انتخاب ها بیندازیم.

WP Simple Booking Calendar با این افزونه می‌توانید از بلوک، ویجت یا کد کوتاه گوتنبرگ برای افزودن تقویم به یک پست یا صفحه استفاده کنید، این تقویم رزرو بهترین گزینه برای اجاره تعطیلات است.

بهترین ابزارهای تولید متن هوش مصنوعی: از سال گذشته که سامانه ChatGPT به کار افتاد، تولیدکنندگان متن هوش مصنوعی به عنوان یکی از مهمترین موضوعات خبری در حوزه خود ظاهر شده‌اند. اگر شما می‌دانید چگونه از یک ابزار آموزش‌دیده مناسب استفاده کنید، یک تولیدکننده متن هوش مصنوعی می‌تواند به شما کمک کند تا کارهای خود را بهبود بخشیده و به صورت موثرتر و سریعتر پیشروی کنید.

اگرچه ChatGPT در حال حاضر بزرگترین نام در زمینه هوش مصنوعی است، اما موتوری که آن را تغذیه می‌کند، یعنی GPT، واقعاً یک نقطه تمرکز قدرتمند است که تاثیر گذاری بی‌نظیر دارد. نسخه‌های GPT-3 و GPT-4، که دو آخرین نسخه از این موتور هستند، با قدرت بسیار زیادی آمده‌اند و به عنوان یک API در دسترس قرار گرفته‌اند. این به این معناست که توسعه‌دهندگان حالا می‌توانند توانایی تولید متن با هوش مصنوعی را به برنامه‌ها و نرم‌افزارهای خود افزوده و بهره‌مندی‌های جدیدی را تجربه کنند. به همین دلیل، مولدهای متنی هوش مصنوعی با ویژگی‌های بسیار مشابه، به دلیل دسترسی گسترده به API، در دسترس عموم قرار گرفته‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *