جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

آموزش ری اکت ( ReactJS )

حدود 40 ساعت آموزش جامع و تخصصی ری اکت!  شما در دوره آموزش ری اکت ReactJS ، این کتابخانه قدرتمند و پر استفاده جاوا اسکریپت را به صورت کاملا پروژه محور و کاربردی یاد میگیرید! ری اکت گل سرسبد فرانت اند محسوب میشود،اگر دوره

980.000 تومان

980.000 تومان

180

تعداد دانشجویان

5.0

رضایت

%85درصد دوره تکمیل شده است
سینامهتری
مدرس دوره

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

وضعیت دوره

تکمیل شده

مدت زمان دوره

190 ساعت ساعت

پیش نیاز

HTML & CSS & JS ساعت

روش پشتیبانی

تیکت

تعداد جلسات

75 جلسه

روش برگزاری دوره

اسپات پلیر

توضیحات

کامپوننت محور بودن ری اکت باعث میشه شما با کدنویسی یک بخش بتونید بی نهایت بار در بخش های مختلف پروژه از اون استفاده کنید و از طرفی میتونید پروژه هایی بسازید که بدون نیاز به رفرش، هر دیتا و بخشی از صفحه رو تغییر بدید اون هم با سرعت نور! برای همین ری اکت، زمان کدنویسی و به اتمام پروژه رو خیلی کوتاهتر از قبل کرده!

خلاصه به شما تبریک میگیم که خیلی دقیق مطالعه کردید و به این نتیجه رسیدید که الان بهترین زمان برای یادگیری ری اکت هست. پس از الان با تمام اطمینان خیالتون رو راحت می کنیم :

شما با دوره آموزش ری اکت سبزلرن، نه تنها به این تکنولوژی به تسلط 100 درصد می رسید، بلکه طوری آموزش عملی می بینید و راهنمایی می گیرید که یک راست وارد بازار کار بشید. بی حرف و حدیث. بی ترس و تردید!

اگه به حوزه برنامه نویسی سمت کاربر، طراحی رابط کاربری (UI) و به طور کلی پروژه های تعامل محور و سریع علاقه دارید، ری اکت یکی از بهترین دستیاران شما برای رسیدن به این هدف خواهد بود و لذت برنامه نویسی و پیاده سازی ایده هاتون رو چندین برابر میکنه.

وقتی شرکت‌ های معتبری مثل فیسبوک (Facebook)و شرکت بزرگ پرداخت بین المللی یعنی پی پال (PayPal) و همینطور بزرگترین VOD جهان یعنی نتفلیکس، از ری اکت برای طراحی وب سایت و اپلیکیشن خودشون استفاده کردن، پس خیالتون راحت باشه با یک تکنولوژی تمام عیار سروکار دارید که می‌تونید برای انجام هر پروژه ای روی اون حساب کنید و در بازار کار حرفی برای گفتن داشته باشید. در ایران هم دیوار و اسنپ بزرگترین پلتفرم‌هایی هستن که با ری اکت توسعه داده شدن!

در ادامه به تمام سوالات و دغدغه هایی که ممکنه قبل از شروع دوره در ذهن شما باشه جواب دادیم تا با خیال راحت و دید باز مسیر آموزشتون رو شروع کنید.

تو این دوره قراره چی یاد بگیریم؟

  • خلاصه ای از موارد مهم در جاوا اسکریپت به عنوان پیش نیاز دوره ری اکت
  • نحوه استفاده از پکیج هایی مانند react bootstrap و mui و react-icons
  • نحوه کار با api ، متدهای lifecycle و انواع هوک ها
  • آموزش پکیج react router به همراه کدنویسی یک پروژه داشبورد ادمین به صورت spa و با استفاده از دیتابیس فایربیس
  • آموزش کانسپت های مهمی مانند Context API ، Hoc ، memo ، custom hook و …
  • تمرین پروژه هایی مثل رستوران و pagination و cms فارسی که از بک اند اختصاصی Node js استفاده میکنن و همه اونها به صورت spa هستن.
  • پیاده سازی عملی پروژه ی سبزلرن به صورت کامل+۳ نوع cms و بک اند اختصاصی Nodejs
  • آموزش فوت و فن رزومه نویسی به همراه آنالیز رزومه های متفاوت برای افزایش شانس جذب در بازار کار

این دوره برای چه کسانی مناسب هست؟

دوره جامع ری اکت برای دو دسته از دانشجوها خیلی مفید و کاربردی هست.

دسته اول کسانی که آموزش جاوا اسکریپت رو تموم کردن و دنبال یک تکنولوژی مدرن و پولساز بر پایه جاوا اسکریپت هستن تا از زبانی که یاد گرفتن استفاده کنن.

دسته دوم کسانی که در حال حاضر در هر سطحی با ری اکت کار میکنن

اگر جزو یکی از این دوتا دسته هستید، این دوره جامع برای شما تولید شده و اونقدر به دانش و تجربیات شما اضافه می کنه که هر ایده و طرحی تو ذهنتون بیاد رو به راحتی بتونید پیاده سازی کنید یا بخش هایی از پروژه های دیگران رو در پروژه خودتون بسازید.

چرا سبزلرن بهترین گزینه برای یادگیری هست ؟

ما با سیاست خاصی که در انتخاب استاد، تدوین محتوای آموزشی، قیمت گذاری دوره ها و پشتیبانی موثر در نظر گرفتیم میتونیم این تضمین رو به شما بدیم که در طول دوره آموزش، هیچ کمبودی در هیچ زمینه ای احساس نکنید.

1 – پشتیبانی رایگان و مادام‌العمر

دوره جامع ری‌اکت سبزلرن پشتیبانی رایگان و مادام‌العمر داره. یعنی شما حتی بعد از استخدام می‌تونین سوالات و ابهاماتی که دارین رو توسط پشتیبانی دوره برطرف کنین.

2 – پروژه محور بودن دوره

در دوره جامع ری‌اکت سبزلرن علاوه بر چندین مینی پروژه، خود وب‌سایت سبزلرن به عنوان پروژه نهایی دوره همراه با 3 پنل مدیریت به صورت فول‌استک با بک‌اند آماده و اختصاصی Nodejs پیاده سازی شده. جالبه بدونید پروژه نهایی دوره دقیقا طبق اصول جاری در شرکت های واقعی توسعه داده شده تا بتونید با چالش های واقعی بازار کار آشنا شده و بعد از گذرونده دوره با آمادگی بالا وارد بازار کار بشید.

3 – منتورشیپ بودن دوره

شتیبانی دوره در گروه تلگرامی انجام میشه و علاوه بر مدرس، چند نفر کمک پشتیبان مسلط جهت پاسخگویی و رفع مشکلات شما نیز حضور دارند. بنابراین برای رفع مشکلات و جواب سوالات درگیر تیکت و انتظار نمیشید و در سریع ترین زمان ممکن کارتون راه میفته!

صدها برنامه نویس فوق حرفه ای ری اکت که در دانشگاه سبزلرن پرورش پیدا کردن الان تو شرکت های بزرگ مشغول هستن و نتیجه انتخاب درست منبع آموزشی و تمرینات منظم خودشون رو گرفتن. پس قطعا شما هم میتونید ردپای اونهارو دنبال کنید و به آرزوتون برسید.

بعد از اتمام دوره به چه نتیجه ای می رسیم؟

بعد از سال ها تجربه و پرورش صدها برنامه نویس می تونیم به جرات اعلام کنیم که کامل ترین و بهترین دوره آموزش ری اکت در اختیار شماست و غیر از اون به هیچ منبع و استاد دیگه ای نیاز نخواهید داشت. با بهترین کیفیت، بهترین مدرس و بهترین پشتیبانی!

دوره ای که صدها دانشجو داشته و میزان رضایت اون هارو میتونید در قسمت کامنت های صفحه محصول ببینید. باعث افتخار هست که تونستیم تا این حد نظرات مثبت دانشجویان با شرایط تخصصی و سنی مختلف رو به دست بیاریم.

یقین بدونید که بلافاصله بعد از دوره به چنان تسلط و آگاهی در تکنولوژی ری اکت می رسید که بتونید در هر زمینه ای به راحتی کار کنید و پروژه های بزرگی در زمینه وب سایت و اپلیکیشن بسازید. طبیعیه اول کار ذهنتون مقاومت کنه چون تا الان سبز لرنی آموزش ندیدید اما بعد از پایان آموزش خودتون این حس رو پیدا خواهید کرد. البته با کمک و همراهی خودتون!

سرفصل های دوره

ویدیوی معرفی

مفهوم Hoisting در جاوا اسکریپت

تفاوت های بین var, let و const

مفهوم و ویژگی های Arrow Function

کار با Rest Operator

نحوه استفاده از Spread Syntax

چرا نمی توان از تمامیت فریمورک بوت استرپ در پروژه های ری‌اکت استفاده کرد؟

نحوه استفاده از کامپوننت های بوت استرپ در ری‌اکت

معرفی فریمورک React BootStrap – نحوه نصب و استفاده از آن

نحوه استفاده از Alert های مختلف در React BootStrap

نحوه استفاده از Button ها در React BootStrap

نحوه استفاده از Card های React BootStrap

بررسی مفاهیم اولیه ری‌اکت و بررسی بازار کار آن

نصب Node Js – چرا به Node نیاز داریم؟

نحوه دانلود و نصب GitBash

NPM چیست و چطور باید ازش استفاده کرد؟

نحوه ایجاد پروژه ری‌اکتی با CRA (Create React App)

ساختار یک پروژه ری‌اکتی چگونه است؟

مفهوم LifeCycle و کاربرد متد هایی که در اختیارمون میذاره

تشریح مفصل متد های Mounting و استفاده عملی از آن ها – قسمت 1

تشریح مفصل متد های Mounting و استفاده عملی از آن ها – قسمت 2

تشریح مفصل متد های Updating و استفاده عملی از آن ها – قسمت 1

استفاده از pureComponent و خلاص شدن از shouldComponentUpdate

تشریح مفصل متد های Updating و استفاده عملی از آن ها – قسمت 2

معرفی Hook ها

نحوه استفاده از useState در کامپوننت های Functional

چه زمانی باید برای آپدیت state از متد استفاده کنیم؟

ریفکتور کردن پروژه سبد خرید از Class به Functional

شروع کار با هوک useEffect برای پیاده سازی Mount و Updating

نحوه پیاده سازی UnMounting با هوک useEffect

تشریح کامل هوک useEffect با پروژه TodoList

مقایسه کد برنامه نویس کارآموز – جونیور و میدلول در استفاده از هوک‌ها

دیدگاه ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش ری اکت ( ReactJS )”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

180

تعداد دانشجویان

5.0

رضایت

%85درصد دوره تکمیل شده است
سینامهتری
مدرس دوره

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

دوره هــای دیگر

آموزش ری اکت ( ReactJS )

حدود 40 ساعت آموزش جامع و تخصصی ری اکت!  شما در دوره آموزش ری اکت ReactJS ، این کتابخانه قدرتمند و پر استفاده جاوا اسکریپت را به صورت کاملا پروژه محور و کاربردی یاد میگیرید! ری اکت گل سرسبد فرانت اند محسوب میشود،اگر دوره
980,000 تومان

کامل ترین دوره HTML (پروژه محور)

عنوان دوره گویای همه چی هست اما نیازه برخی موارد گفته بشه تا بتونید با دید بهتری تو این دوره شرکت کنید و هدف دوره رو بهتر بتونید درک کنید. افراد بعد از یادگیری Css نیازه که مینی پروژه های مختلفی رو بزنن و تا بتونن با مهارت های خامی که با
450,000 تومان

دوره برنامه نویسی PHP

API یکی از پر کاربردترین اجزای نرم افزاریه که حتما باید بلد باشی! توی این دوره قراره api نویسی رو با زبان PHP یاد بگیریم
950,000 تومان

دوره جاوا اس کریپت (پروژه محور)

دوره آموزش زبان جاوا اسکریپت واقعی به این معنی است که در این دوره جاوا اسکریپت خالص (Vanilla JS) را یاد می‌گیرید بدون هیچ‌گونه فریم‌ورکی، اگر به طراحی وب علاقه دارید یادگیری جاوا اسکریپت بهترین کاری است که می‌توانید بعد از یادگیری HTML و CSS‌ انجام دهید.

3,850,000 تومان